Brand in garage snel door bewoner geblust

Foxhol – Aan de K. Nieboerweg in Foxhol heeft zaterdagavond korte tijd brand gewoed in een garage. Door nog onbekende oorzaak ontstond er brand onder een werkbank. De bewoner reageerde snel en heeft de brand geblust. Alle spullen welke beschadigd raakten door de brand zijn uit de garage gehaald. De brandweer heeft een nacontrole uitgevoerd, maar het bleek dat de bewoner de brand zelf goed geblust had.

Door onjuiste informatie welke wij van een omstander kregen bevatte ons bericht het feit dat er brand was ontstaan in een auto. Dit blijkt niet correct. Onze excuses hiervoor. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nieuwstip?
%d bloggers liken dit: