Woningbrand in verzorgingstehuis Voor Anker in Hoogezand

Hoogezand – Dinsdagavond moest de brandweer van Hoogezand-Sappemeer uitrukken naar verzorgingstehuis Voor Anker aan de Hoofdstraat in Hoogezand. In het verzorgingstehuis ging een brandalarm af. Tijdens het aanrijden van de brandweer werd duidelijk dat er daadwerkelijk brand was. Een bewoonster had een waterkoker op een elektrisch kookplaatje gezet. Dit is hierdoor in brand gevlogen. De bewoonster raakte niet gewond. De brandweer heeft het complex geventileerd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nieuwstip?
%d bloggers liken dit: